Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje o zakupionym produkcie. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
termin wysyłki + czas dostawy = otrzymanie towaru
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki określony jest na stronach informacyjnych produktów.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line),
- raty mBank.
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie naszej firmy, znajdującym się pod adresem: Stolarstwo Kazimierz Mitręga Kalwaria Zebrzydowska Zjednoczenia 13, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.
Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, po kliknięciu w zakładkę "złóż zamówienie" będzie to niemożliwe. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej w formie e-mail stolmit.meble@gmail.com .
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, po kliknięciu w zakładkę "złóż zamówienie" będzie to niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej w formie e-mail stolmit.meble@gmail.com
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy kurierskiej, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić Twoją przesyłkę. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w sklepie posiadają gwarancje - konsument 2 lata. Ważne jest żeby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Uszkodzenia podczas transportu?
Zawsze podczas odebrania przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie, nawet jeśli opakowanie jest nieuszkodzone. Każdą przesyłkę mamy ubezpieczoną i możemy ubiegać się o odszkodowanie od firmy kurierskiej, jest to możliwe tylko na podstawie spisanego "protokołu szkody". W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami w e-mail lub telefonicznie.
» Uszkodzenia podczas transportu
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodek-su Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Stolmit meble przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni.
Wyjątek stanowi wykonanie produktów na zamówienie np. zmiana wymiaru, zmiana kolorystyki drewna, wybór tkaniny tapicerskiej, modyfikacja produktu.