Regulamin

 Proszę o zapoznanie się z REGULAMINEM 

Zakup na mojej stronie oznacza akceptację regulaminu.

 

Więcej informacji udzielamy: 

stolmit.meble@gmail.com

lub telefonicznie

506372834 / 509592633 

 


Szanowni Państwo,


    Firma  STOLMIT od ponad 25 lat zajmuje się produkcją mebli. Prowadzimy sprzedaż hurtową, detaliczną oraz od 2012 roku sprzedaż internetową. Wszystkie nasze produkty są nowe, wykonane w naszym zakładzie produkcyjnym przeważnie na zamówienie. Kupując przedmioty z naszej oferty macie Państwo gwarancję najwyższej jakości towaru i indywidualne podejście do każdego zamówienia.



Aktualny czas oczekiwania wynosi

  ok 3 do 4 tygodni

  

w celu ustalania szczegółowego terminu wykonania mebli proszę o e-mail przed lub po zakupie

 

Jeżeli chcą Państwo oglądnąć meble w siedzibie naszej firmy w Kalwarii Zebrzydowskiej proszę o wcześniejszy kontakt. Możliwy również odbiór towaru w Krakowie po wcześniejszym ustaleniu.

 

Wszelkich informacji udzielamy telefonicznie lub  w wiadomości e-mail 506372834 stolmit.meble@gmail.com przez 7 dni w tygodniu.

 
Wykonujemy meble na zamówienie i na wymiar! 

 


Bardzo proszę o przemyślane zakupy ponieważ towar kupiony przez Państwa jest na zamówienie. Tylko niektóre meble posiadamy na magazynie.

 
REGULAMIN

DANE SPRZEDAJĄCEGO:
 

 Kazimierz Mitręga prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Stolarstwo Kazimierz Mitręga, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający:

adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:

ul. Zjednoczenia 13; 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

NIP 551-168-67-80,
adres poczty elektronicznej: stolmit.meble@gmail.com

Dane kontaktowe Sprzedającego:

    adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:

Stolarstwo Kazimierz Mitręga ul. Zjednoczenia 13; 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
    adres poczty elektronicznej: biuro@stolmit.pl lub stolmit.meble@gmail.com
    numer telefonu: 506372834 lub 50959263

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


I. OGÓLNE

1. Przed zakupem proszę o dokładne zapoznanie się z treścią oferty oraz "regulaminem". Udział Kupującego w aukcji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Po dokonaniu zakupu proszę o potwierdzenie wyboru danego koloru drewna, koloru szkła, tkaniny tapicerskiej i innych opcji dostępnych na aukcji np. wymiar blatu czy wkładów powiększających, rodzaj nóg i ich grubość.

Po potwierdzeniu e-mail wszystkich parametrów mebli zamówienie zostaje przekazane do zakładu.

3. Wszystkie informacje dot. zmian (adresu dostawy, koloru itd.) przyjmowane są wyłącznie pisemnie na biuro@stolmit.pl lub stolmit.meble@gmail.com

4. Kolorystyka tkanin, szkła oraz wybarwienia drewna ma charakter poglądowy  i może się różnić w zależności od ustawień monitora lub drewna / tkaniny. Są to materiały poglądowe i nie stanową podstawy do reklamacji.
Dopuszczamy zmiany konstrukcyjne oraz stylistyczne, tolerancja wymiarów 3%.

5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od wpłaty na konto oraz pełnego potwierdzenia parametrów i wynosi od 2 dni roboczych do 5 tygodni. Większość towaru jest produkowana na indywidualne zamówienie klienta. W okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć.

6. Wszystkie produkty, które Państwu oferuję są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją. Większość produktów wysyłamy skręconych nie wymagających montażu, czasami jednak wysyłamy meble do samodzielnego montażu.

7.Wysyłka za pobraniem towarów na zamówienie możliwa jest po wpłacie zaliczki która ustalana jest indywidualnie. Zaliczkę wymagamy w przypadku towaru wykonanego na Państwa zamówienie np. wymiar, kolorystyka na zamówienie, wybór tkaniny itp.

8. KUPUJĄCY jako pierwszy wystawia komentarz który jest dla nas potwierdzeniem otrzymania przesyłki.

9. Dane osobowe przetwarzane są przez nas zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, są używane wyłącznie dla potrzeb naszego sklepu tj. korespondencja dot. zamówienia, czy wysyłka. Dane osobowe, kontaktowe, e-mail itp nie są przekazywane żadnym osobą trzecim. Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie nam swoich danych osobowych, ich przechowywanie i przetwarzanie w celu realizacji zamówienia.

10. Zawsze jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mail przed dokonaniem zakupu lub po, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania

 

II. TERMIN WYKONANIA:


W naszych opisach nie podajemy dokładnego terminu realizacji zleceń, natomiast podawany jest szacowany średni czas realizacji usługi z uwagi na fakt, iż okres oczekiwania może wahać się w zależności od wybranego modelu stołu, krzeseł czy wymiaru. Realizacja jest możliwa wyłącznie w terminach podawanych przez nas lub uzgodnionych z nami w korespondencji przed zakupem. Dokładamy wszelkich starań aby okres oczekiwania na meble był jak najkrótszy.

Większość produktów wykonujemy na indywidualne zamówienie dlatego czas oczekiwania wynosi od kilku dni roboczych do nawet 6 tygodni w okresie przedświątecznym.

 

Uwaga !!! informujemy, że zamówienia mebli dostępnych na naszych aukcjach realizowane są aktualnie w terminie około 2-4 tygodni


III. PRZESYŁKA
WAŻNE
1.Odbiór przesyłki

W przypadku przesyłki kurierskiej kupujący jest zobowiązany do otwarcia paczki i sprawdzenia towaru pod względem jakichkolwiek uszkodzeń w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki należy spisać "protokół uszkodzenia".
Jest to podstawowy warunek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu. Postępowanie reklamacyjne przeprowadzamy za Państwa. W przypadku odkrycia wad i uszkodzeń po wyjściu kuriera i nie spisania protokołu koszt transportu i naprawy ponosi kupujący. Kurier do 7 dni od dostarczenia przesyłki ma obowiązek przyjechać i spisać protokół szkody jeśli taki nie był sporządzony wcześniej. Niestety w tym przypadku jest ciężko uzyskać pozytywną odpowiedz na reklamacje od firmy kurierskiej (w odpowiedzi firmy przewożące piszą, że towar został odebrany bez zastrzeżeń i nie ponoszą odpowiedzialności na w/w uszkodzenia). W przypadku spisania protokółów w późniejszym czasie niż przy odbiorze postępowanie reklamacyjne przeprowadzają odbierający.
Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o uszkodzeniu przesyłki bezzwłocznie  po odbiorze towaru w formie e-mail, należy również przesłać kopię protokołu uszkodzenia przesyłki wraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu.

2. W przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej w terminie (awizo) kupujący zobowiązany jest pokryć jest koszty przesyłki w obie strony

3. Za opóźnienia w dostawie kurierskiej nie odpowiadamy w szczególności paczek typu paleta (dostawa do 5 dni roboczych)

4. W przypadku wysyłki za granicę Państwo sami organizują sobie kuriera i biorą całkowitą odpowiedzialność za przesyłkę (reklamacja transportu nie będzie uwzględniana).

5. Większość mebli zakupionych na naszych aukcjach ze względu na rozmiary i wagę  jest zapakowana na paletę euro. Cena transportu dotyczy transport kurierem + opakowanie + paleta + czas pakowania.

Kurier nie wnosi przesyłek powyżej 31,5 kg

6. Po zamówieniu przez nas kuriera dostają Państwo informację od przewoźnika z możliwością śledzenia przesyłki, w wyjątkowych sytuacjach odbiór towaru przez przewoźnika może się opóźnić o czym postaramy się Państwa poinformować w wiadomości e-mail. Wszystkich informacji na temat przesyłki udzielamy telefonicznie lub e-mail.

7. Meble na terenie Krakowa i okolic dostarczamy własnym transportem. Koszt ustalany jest indywidualnie.  W celu ustalenia ceny transportu skontaktuj się z nami. Cena firmowego transportu nie obejmuje wnoszenia mebli.

8. Pod etykietą nadawczą (koperta z Państwa danymi adresowymi) znajdują się dokumenty do  zamówienia.


III. REKLAMACJE

9. Reklamacje nie obejmują:
• uszkodzeń wynikłych w transporcie (jeżeli nie ma spisanego protokołu uszkodzenia)
• wybarwienia drewna która może się różnić pod względem usłojenia np. blat dębowy a nogi bukowe, naturalne usłojenie drewna, sęki, biel, "nierówne słoje" itp.
• różnicy odcieni między blatem z płyty MDF a nogami z drewna,
• zarysowań wynikających z użytkowania mebli przez Kupującego lub niewłaściwego użytkowania tj. ubić, wgnieceń, pęknięć, zadrapań, rozdarć
• zabrudzenia lub zła próba ich usunięcia,
• szkody spowodowane przez zwierzęta domowe,
• uszkodzenia wynikłe z złego montażu, przenoszenia i przewożenia wynikłe nie z winy gwaranta,
• zmiana tonacji produktu wynikła z niewłaściwego nasłonecznienia lub ogrzewania przedmiotu np. bliskość kaloryfera, kominka lub ogrzewanie podłogowe,
• zmiany wynikające z użytkowania mebli np. zarysowania, zabrudzenia, wgniecenia, podarcia itp.
• zalanie produktów wodą, alkoholem, sokiem itp.

zła pielęgnacja powłok lakierniczych

niewłaściwa pielęgnacja tkani lub niewłaściwe usuwanie plam, pęknięcia i rozdarcie tkaniny, uszkodzenia mechaniczne itp.
• sęki, słoje w drewnie świadczących o wykonaniu przedmiotu z litego drewna lub okleiny naturalnej.

10. Sprzedawca winien rozpatrzyć reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z rachunkiem w odpowiednim opakowaniu.

W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedający wysyła na swój koszt przedmiot aukcji wolny od wad lub zwraca Kupującemu koszty zakupu przedmiotu w przypadku gdy nie posiada tożsamego przedmiotu wolnego od wad na rachunek bankowy wskazany uprzednio przez Kupującego w formie przelewu.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Sprzedający zwraca przedmiot aukcji tylko po opłaceniu kosztów wysyłki przez Kupującego. Kupujący otrzymuje pisemne uzasadnienie nieuwzględnienia reklamacji.

IV. ZWROT


11. Kupując jako Konsumenci mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Przepis ten nie dotyczy towarów wykonanych na zamówienie o właściwościach zindywidualizowanych określonych przez Klienta.  Zwrot towaru nie jest możliwy jeżeli produkt wykonany jest na zamówienie a w szczególności jeśli zostały zmienione parametry oferty tj. kolor, wymiary, kształt itp.

 
Zgodnie z "USTAWA Z DNIA 2 MARCA 2000 R. O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW (...) (DZ. U. Z DNIA 31.03.2000)" Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania. Towar może być zwrócony jeśli jest nie uszkodzony oraz jest nie używany masz prawo korzystać z towaru tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Przesyłka musi wrócić do nas nieuszkodzona, w każdym innym przypadku nie będziemy mogli przyjąć towaru. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni wyłącznie na adres e-mail: biuro@stolmit.pl  przed wysłaniem paczki. Przesyłkę należy odesłać na własny koszt do siedziby naszej firmy ul. Zjednoczenia 13 34-130 Kalwaria Zebrzydowska do 14 dni. Do odesłanego przedmiotu należy załączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności za mebel wraz z rachunkiem - tylko oryginał. Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego do 14 dni od otrzymania kompletnej przesyłki (towar + rachunek + odstąpienie). Nie przyjmujemy paczki za pobraniem. Paczkę należy wysłać na własny koszt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


KRAKÓW - transport GRATIS!*

Nasze meble dowozimy własnym transportem w okolice takich miast jak:
Kraków, Bielsko-Biała, Andrychów, Kęty, Zator, Oświęcim, Śląsk, Chrzanów, Tychy, Jaworzno, Gliwice, Bytom, Katowice, Zabrze, Imielin, Żywiec, Myślenice, Sucha Beskidzka, Nowy Targ, Limanowa, Bochnia, Michałowice, Słomniki, Proszowice i inne po wcześniejszym uzgodnieniu.


Na terenie całej Polski wysyłka kurierska paletowa

- montaż i wnoszenie jest w zakresie kupującego.


   W razie wątpliwości przed zakupem proszę o kontakt w sprawie transportu, kosztów dostawy oraz czasu realizacji zamówienia szczególnie w okresie przedświątecznym.





Tel: 506 37 28 34
       509 59 26 33

biuro@stolmit.pl
www.stolmit.pl

Czynne pn-nd:
       9.00 - 19.00
Kalwaria Zebrzydowska,
ul. Zjednoczenia13



Dziękuję i zapraszam ponownie.
* Nie obejmuje wnoszenia towaru. Dotyczy zamówień powyżej kwoty 1000 zł

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl