Czas i koszty dostawy

Koszt transportu
Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi i ilości zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce paletowej i klient ponosi jeden koszt dostawy. Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy zapakowane w bezpieczny sposób na paletach które wyceniane sa indywidualnie w zależności od wagi i wysokości zapakowanego towaru.

Istnieje możliwość darmowego odbioru osobistego z siedziby firmy.

Koszt transportu widoczny jest po dodaniu przedmiotów do koszyka

Koszt transportu uzależniony jest od sposobu płatności

wymagana przedpłata - zaliczka +30,00 zł
(+1.7%)
(+1.7%)
(+1.7%)
(+1.7%) 
odbiór osobisty z siedziby firmy 0zł
 
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-10 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie.
W przypadku towaru na zamówienie średni czas oczekiwania wynosi od 2 do 6 tygodni. Jeśli zależy Państwu na czasie wykonania i dostawy towaru prosimy o kontakt z naszym sklepem. 
 

Wszystko o dostawach kurierskich

1. Koszty dostawy nie obejmują wnoszenia Towaru do domu Klienta. Zakres obowiązku firmy kurierskiej ogranicza się do rozładowania przywiezionej przesyłki, bez wniesienia.

2. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku.

3. Obowiązki kupującego.

W przypadku przesyłki kurierskiej kupujący jest zobowiązany do otwarcia paczki i sprawdzenia towaru pod względem jakichkolwiek uszkodzeń w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki należy spisać "protokół uszkodzenia".
Jest to podstawowy warunek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu. W przypadku odkrycia wad i uszkodzeń po wyjściu kuriera i nie spisania protokołu koszt transportu i naprawy ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o uszkodzeniu przesyłki bezzwłocznie  po odbiorze towaru w formie elektronicznej, należy również przesłać kopię protokołu uszkodzenia przesyłki wraz ze zdjęciami uszkodzonego przedmiotu.

Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, prosimy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:

1) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,

2) niekompletności przesyłki,

3) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Prosimy o spisanie protokołu zawierającego uwagi / notatki odnośnie stanu przesyłki.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

Sprzedawca przypomina, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru). Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

4. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę. Towaru wykonywanego za zamówienie nie wysyłamy za pobraniem, wymagamy przedpłaty - zaliczki. W przypadku nieodebrania przesyłki kurierskiej w terminie (awizo) kupujący zobowiązany jest pokryć jest koszty przesyłki w obie strony.
5. Za opóźnienia w dostawie kurierskiej nie odpowiadamy w szczególności paczek typu paleta (dostawa do 5 dni roboczych)
6. W przypadku wysyłki za granicę Państwo sami organizują sobie kuriera i biorą całkowitą odpowiedzialność za przesyłkę (reklamacja transportu nie będzie uwzględniana).
7. Większość mebli zakupionych na naszych aukcjach ze względu na rozmiary i wagę  jest zapakowana na paletę euro. Cena transportu dotyczy transport kurierem + opakowanie + paleta + czas pakowania.

8. W przypadku wysłania towaru i odmowy odbioru palety kupujący ponosi koszty transportu w dwie strony.

9. Po zamówieniu przez nas kuriera dostają Państwo informację od przewoźnika z możliwością śledzenia przesyłki, w wyjątkowych sytuacjach odbiór towaru przez przewoźnika może się opóźnić o czym postaramy się Państwa poinformować w wiadomości. Wszystkich informacji na temat przesyłki udzielamy w wiadomości e-mail.

10. Koszty dostawy są wskazywane w koszyku w czasie składania zamówienia oraz są zależne od ilości towaru, wielkości, wagi oraz sposobów płatności.

11. Dostawa kurierem możliwa tylko w godzinach pracy kuriera zazwyczaj od 9 do 14-15 w zależności od miejscowości.



Meble na terenie Krakowa i okolic dostarczamy własnym transportem. Koszt ustalany jest indywidualnie.  W celu ustalenia ceny transportu skontaktuj się z nami. Cena firmowego transportu nie obejmuje wnoszenia mebli.
 
Nasze meble dowozimy własnym transportem w okolice takich miast jak:
Kraków, Bielsko-Biała, Tychy, Jaworzno, Katowice, Gliwice i inne. Jeździmy w trasy do Warszawy, Łodzi i okolic co 6-7 tygodni koszt transportu ustalany jest indywidualnie w zależności od zamówienia.

Cała Polska wysyłka kurierem - towar zapakowany w bezpieczny sposób na paletę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl