Ważne informacje przed zakupem

Ważne informacje przed zakupem

  1. Większość mebli wykonujemy na zamówienie, nie podlegają one zwrotowi. Proszę o przemyślane zakupy
  2.  Kolorystyka drewna na zdjęciach jest poglądowa i nie stanowi podstawy do reklamacji / wymiany. Okleina czyli drewno naturalnie ma różne usłojenie i kolorystykę może mieć "wady" świadczące o tym że jest to produkt naturalny np. sęki, bielma, rdzenie, zawiłe usłojenie w innej barwie itp. Każda partia drewna ma inny naturalnie kolor drewna. Jeśli kolor z drewna dobierają Państwo do jakiś mebli najlepiej jest dostarczyć nam jakiś element do których jest dobierany mebel, tak kolor staramy się dopasować lepiej niż jest to widoczne w próbnikach bejc (jednak koloru nie da się dobrać idealnie). Kolory z bejcy pastelowej zawsze wychodzą nieco inaczej zależne jest to od drewna i napigmentowania bejcy. Próbniki są poglądowe
  3. Przedstawione kolory próbników nie mogą być traktowane jako wzorzec. Karta kolorów nie stanowi podstawy do reklamacji jest poglądowa. 
  4. Kolory lakierów kryjących w macie i połysku dobieramy do palety RAL czy NCS , w tym przypadku również kolory są poglądowe. Jeśli meble dobierają Państwo do mebli w domu warto podać numer lakieru np. RAL 9001 oraz wysłać do nas coś na wzór koloru. Kolory dobierane są komputerowo na zamówienie.  
  5. Tkaniny tapicerskie w naszej ofercie mamy dużo tkanin, eko skór i skór naturalnych w cenie jak i wyższej jakości za dopłatą. Kolory na zdjęciach są poglądowe. Wysyłamy również próbniki tkanin do porównania kolorystyki w domu klienta które sa do odesłania po wybraniu. 
  6. Dostawa kurierska jest ubezpieczona na czas transportu. Towar należy sprawdzić wraz z kurierem w momencie odbioru towaru lub natychmiast po odbiorze i wtedy należy zgłaszać protokolarnie uwagi kurierowi. Towar pakujemy zawsze na palety , zabezpieczony na czas transportu bąbelkami, kartonami, folią, pilśniami itp. Towar należy sprawdzić przy odbiorze bez względu na stan opakowania. Dostawa nie obejmuje wnoszenia towaru, jest pod blok czy dom.
  7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w transporcie należy sporządzić przy odbiorze z kurierem protokół i niezwłocznie do 7 dni nas o tym poinformować w wiadomości e-mail stolmit.meble@gmail.com. W wiadomości e-mail proszę o wysłanie zdjęć uszkodzeń oraz protokołu szkody który należy sporządzić do 7 dni od odbioru z kurierem. Czas na złożenie reklamacji transportu jest do 10 dni od odebrania towaru.
  8. Czas wykonania jest podany orientacyjny, produkt wykonujemy na zamówienie po otrzymaniu wpłaty całości lub zaliczki. O wysyłce informujemy w wiadomości e-mail.
  9. Sposób rozkładania w stołach jest zależny od wielkości stołu oraz od ilości wkładów i ich wielkości. Najczęściej zamawiane wymiary np. 120x80 + 40 rozsuwany blat

- rozsuwany sam blat  m. in.: 120x80 + 40, 140x80 + 40, 120x90+40, 140x90+40, 160x80+40, 180x90+50, 160x90+2x40, 180x80+2x50 (wkład powiększający w niektórych wymiarach nie mieści się pod blatem)

- rozsuwanie z nogami m. in.: 100x80+40, 120x80+2x50, 140x80+2x50, 120x90+2x50, 140x90+2x50, 120x80+3x50, 140x80+3x50 (wkłady nie mieszczą się pod blatem, przechowujemy je poza stołem)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl